21 noviembre 2007

El ressorgir



Després d'una interessant conversació a l'ABEU amb el meu amic Agostí (genial escriptor de blogs agostitirali.blogspot.com ) he decidit tornar a la càrrega amb el meu humil blog. Com podreu comprovar (segur que no, perque serà la primera vegada que entreu) ja fa temps que tinc el blog, però les meues participacions han segut escasses. Espere ser un poc mes constant i sobre tot, fer cas a un gran movilitzador de masses com es Agostí. Bons consells m'ha donat per a la difussió del meu blog:

  • Escriure a fòrums i incloure sempre com a firma la direcció del blog.
  • Fer-se prou amics amb blog, i aconseguir que t'enllaçen.
  • Posar-ho al messenger.
  • Dir a la gent que es clave, però sense ser pesat.

Com bé s'aprecia a la foto i com el nom del post anticipa, açó te intent de ser un ressorgir de la meua ànima escriptora. Amb els consells de l'expert Agostí, segur em durà a bon terme aquesta incipient afició prossística i comentadora de la actualitat social i política. Aquest blog no només es un reducte polític i social, sino, intentaré comentar coses ocorregudes al meu voltant com puga ser la meua Unió Musical de Benidorm, que no ve mal dir que no passa un bon moment; les meues intervencions al programa de Ràdio "Al finalizar el día" i de més coses que pugen sorgir.

A tots vos anime a que m'enllaceu (amb el meu cnosiguient enllaç, clar está).

Una salutació